Mõistlik töökorraldus

Edukad organisatsioonid mõtestavad kogu oma tegevuse lahti kliendile loodava väärtuse vaatenurgast. Seetõttu on uuenduste elluviimiseks vaja teha muutusi ka toimivates protsessides ja töökorralduses. Iga juhi ülesandeks on tegevusprotsessi käigus töötajaid õigel moel suunates ja õpetades kindlustada nende tegevuste joondamine eesmärkide järgi.

LEAN-kultuur on pidevate muutuste kultuur. Aitame koostöös partneritega oma klientidel tagada, et muudatusprotsessid toetuvad LEAN-kultuurile.

Kliendikogemuse juhtimine

Tihedates konkurentsitingimustes töötades ei piisa kliendi lojaalsuse võitmiseks enam lihtsalt kliendirahulolust.

Loe edasi…

LEAN innovatsioon ja juurutamine

Tasakaalusta loovus ja efektiivsus, et saavutada rohkem väärtust kiiremini. Tee õigeid asju õigel viisil.

Loe edasi…

LEAN juhtimise koolitus

Koolitusprogramm aitab osalejatel jõuda arusaamisele ja luua oma lähenemine ja viisid LEAN tegutsemiseks ning selle juhtimiseks.

Loe edasi…

Tootmise/teenuste pidev parendus ja optimeerimine

Teekond parimaks on lähemal kodule kui me kipume arvama. Pidev parendamine toetub töötajate kompetentsidele ja pühendumusele ning on kõige otsesem ja kestvam lahendus parimale sooritusele.

Loe edasi…

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn