LEAN mäng - kuidas luua kliendile maksimaalselt väärtust?

Paljudele organisatsioonidele võib tulla üllatusena, kui vähe me tegelikult keskendume nendele tegevustele, mis reaalselt loovad kliendile väärtust. On üsnagi levinud, et organisatsioonides premeeritakse nii-öelda “hõivatust”. Antud fenomen tuleneb tihti sellest, alati et pole päris selge, mida täpselt peaks tegema. Sageli on ka juhtkond keskendunud sellele, et hoida inimesed tegevuses selmet kindlustada nende tegutsemine kliendile väärtuse loomise nimel.

LEAN mäng aitab kliendile väärtuse loomise fookusesse võtta. Olenevalt konkreetsetest väljakutsetest, on mängu võimalik kohandada nii, et esile tõsta just teie ettevõtte praegusi murekohti. Mäng on Suurbritanniast pärit kaasav ja sügava sisuga simulatsioon LEGO klotside abil.

LEAN mängu saab kasutada ka meeskonna ja kultuuri loomise harjutusena. See aitab aru saada, kui palju on tegelikult võimalik ära teha suuri investeeringuid tegemata, lihtsalt ära kasutades inimeste ideid ja seades kahtluse alla senise töökorralduse. Osalejad saavad mõjusa praktilise kogemuse muudatusprotsessi juhtimisest organisatsiooni efektiivsuse suurendamisel.

 

Lean game 2

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn