4 harjumust, mis tagavad ettevõtte konkurentsieelise

Meie partner Implement Consulting Group viis läbi uurimuse osades Skandinaavia suurimates firmades, selgitamaks välja kuidas tullakse toime aina tiheneva konkurentsiga. Enamus korporatsioonide juhte on veendumusel, et võti peitub selgete eristumiskohtade leidmises, kuid väga vähesed oskavad seda ka teha.
Uuritavatest ettevõtetest kerkisid esile need (6%), kelle viimase 3 aasta turukasv oli keskmisest kõrgem.  Nad kõik toetuvad 4 strateegilisele tegevusele ja on sealjuures nii järjekindlad, et nendest tegevustest on saanud igapäevane harjumus.

•    Eristumine on strateegiline prioriteet – tippjuhtkond on pühendunud eristumise teemale ja on loonud tingimused, kus eristumise strateegia jõuab organisatsiooni igale tasandile.

•    Eristuva väärtuspakkumise selge näitamine –  nad suudavad oma klientidele demonstreerida ja pakkuda selgelt eristuvat lahendust.

•    Väärtuse mõõtmine, mida kliendid reaalselt kogevad – nad mõõdavad järjepidevalt ja reaalajas oma klientide saadud kogemust ning kliendile loodavat väärtust.

•    Pidev  uuendamine – nad otsivad järjepanu uuendusi ja eristumise võimalusi. Siinkohal ei ole mõeldud tavapärast toote- või teenuse arendust, vaid tegemist on ettevõtte tegevuste süstemaatilise analüüsiga, ärimudelite uuendamise ja ülevaatamisega, et luua kliendile suuremat väärtust igal sammul.

Kõik 4 on väga nõudlikud protsessid ja vajavad juurdumiseks pidevat tähelepanu, alustada tuleks eristuva mõtteviisi arendamisest.

Täispikka artiklit inglise keeles on võimalik lugeda siit.


fetishfemdom.org