23-25.08 – Prosci® muudatuste juhtimise sertifitseerimine

Prosci® muudatuste juhtimise sertifitseerimisprogramm

Esmaspäev, 23.08
  • Sissejuhatus ja tutvustusring
  • Miks vajame muudatuste juhtimist?
  • Millised on muudatusprojekti kriitilised edu tegurid ja mis olukorras on meie projekt? (Prosci Change Triangle Model)
  • Kuidas saavutada muudatuse omaksvõtt üks inimene korraga? (ADKAR Model)
  • Prosci 3-Phase Process, Phase 1 – Prepare Approach: Mida me püüame saavutada? Kes peab hakkama oma tööd teisiti tegema ja kuidas?
Teisipäev, 24.08
  • Prosci 3-Phase Process, Phase 1 – Prepare Approach: Mida on edu saavutamiseks vaja? Riskide, vastupanu, ressursside, rollide ja tegevuskava määratlemine
  • Prosci 3-Phase Process, Phase 2 – Manage Change: Mida teeme, et oma inimesi ette valmistada ja toetada? ADKAR tegevusplaani ja muudatuste juhtimise plaanide loomine oma projekti tarbeks
Kolmapäev, 25.08
  • Prosci 3-Phase Process, Phase 2 – Manage Change: Kuidas meil läheb? Milliseid kohandusi peame tegema?
  • Prosci 3-Phase Process, Phase 3 – Sustain Outcomes: Kuidas jälgime tulemusi, tagame muudatuse kinnistumise ja anname vastutuse üle?
  • Projektide esitlused
  • Järgmised sammud ja lõpetamine
Mida sisaldab?
  • Kolmepäevane virtuaalne koolitusprogramm Prosci® Advanced Instructor’i läbiviimisel​
  • Prosci Change Practitioner individuaalne kasutajalitsents Prosci metoodikate rakendamiseks oma organisatsioonis​
  • Programmi osalejamaterjal ja töövahendid
  • Aastane ligipääs digitaalsele platvormile, ressurssidele ja tööriistadele Prosci Hubis , sealhulgas:
  • Research Hub - Best Practices in Change Management uuring - 11. väljaanne, Applications of ADKAR
  • Knowledge Hub - sertifitseerimise programm
  • Proxima
Registration work in progress... please wait.
Täname registreerumast!

Change Partners OÜ

Woldemar Mayeri Ärimaja
Paldiski mnt 29, B-korpus, 6. korrus
Tallinn, Eesti 10612

Kontakt

Field is required!
Field is required!
Field is required!

Sul on käsil oluline muudatus?

Tee lühiaudit, et vaadata kuidas sinu organisatsiooni muudatus vastab üleilmsest uuringust välja tulnud 5-le edutegurile.

Muudatuse juhtimise lühiaudit põhineb 5 peamisel eduteguril, mis tulid esile üleilmses Prosci muudatuste juhtimise parima praktika uuringus.

Et teada saada, kuidas teie kavandataval või käimasoleval muudatusprojektil läheb võrdluses üleilmse parima praktikaga, palume hinnata seda allolevate faktorite osas 5-palli skaalal:

1: üldse ei nõustu; 2: ei nõustu; 3: nii ja naa; 4: nõustun; 5: nõustun täielikult.

1. Muudatusel on tippjuhist sponsor*, kes osaleb aktiivselt, kommunikeerib selgelt visiooni ja toetab töötajaid muudatuse vältel.
1 2 3 4 5

*Sponsor tähendab projekti tippjuhist muudatuse omanikku, algatajat, eestvedajat, kes tagab projektile vajaliku prioriteetsuse, toetuse ja ressursid.

2. Muudatuse juhtimiseks kasutatakse struktureeritud lähenemisviisi (nt ADKAR või Agile) ja on loodud ühtne plaan.
1 2 3 4 5
3. Muudatuse jaoks on loodud kommunikatsiooniplaan, muudatusvajadust ja kasusid töötajatele on selgelt kommunikeeritud, toimib kahesuunaline ja regulaarne suhtlus.
1 2 3 4 5
4. Muudatuse juhtimiseks on olemas piisavad ressursid kavandamisest elluviimiseni (aeg, õige ettevalmistusega inimesed, raha).
1 2 3 4 5
5. Muudatusest mõjutatud sihtgruppe on kaasatud, koolitatud ja on loodud mõõdikud muudatuse omaksvõtu saavutamiseks.
1 2 3 4 5

Saite 0 punkti 25-st võimalikust.

Millised on teie edasised võimalused muudatusvalmiduse suurendamiseks, saab huvi korral lähemalt teada meie konsultandilt.

Registreeri huvi 30 minutiseks tasuta konsultatsiooniks.

Jäta allolevasse lahtrisse oma e-mail ja lepime peatselt sobiva aja.

Täname! Võtame peatselt teiega ühendust.