Miks on muudatuste juhtimine oluliseks võtmelüliks kliendi edukuse tagamisel

 

Muutused on paratamatud – eriti tarkvaratööstuses.

 

Tarkvara müüjatel, eriti SaaS-i (tarkvaratööstuse) valdkonnas, on võimalus pöörata tähelepanu muudatuste juhtimisele ja sellele, kuidas see töötab kliendi edu võtmes. Muudatuste elluviimine tähendab enamat kui lihtsalt tehnilise integreerimise, juurutamise ja väljaõppe tegemist. Pigem seisneb see protsess selles, kuidas panna kasutajaid oma käitumist muutma.

SaaS-i tööstuses tuleb järgida ADKAR-i teekonda, et igapäevases praktikas viia muudatusi läbi inimestest lähtuvalt. SaaS-i juhid ja investorid peavad olema teadlikud (ingl k. Awareness) muudatuste juhtimise olulisusest, soovima (ingl k. Desire) ellu viia tulemusi, omandama protsessiga seotud teadmisi (ingl k. Knowledge), arendama suutlikkust (ingl k. Ability) muuta oma organisatsioonis protsesse ja tugevdada (ingl k. Reinforcement) pidevate muudatuste juhtimise tava klientide edukuse saavutamiseks.

 

Loe originaalpostitust siit.

 


fetishfemdom.org