Me õpetame, kuidas paremini kuulata, märgata ja kohaneda.
Müük pole skript ega sund. Müük on oskus luua usaldust, mõista inimeste tegelikke vajadusi ja pakkuda tähenduslikku väärtust.
Meie lähenemine on mõeldud nendele tiimidele ja juhtidele, kes tahavad müüki teha targemalt ja tulemuslikumalt kui senini seda on tehtud.
Mida me teeme?
Müügimeeskondade arendamine
Me ei tule koolitama „üldiseid müügitehnikaid“. Me töötame praktiliselt – harjutame, analüüsime, muudame käitumist.
Eeltöö ja kliendi kaardistamine
Kliendivajaduste mõistmine (mitte eeldamine)
Müügiesitlus ja lahenduse sidumine tegeliku valuga
Vastuväidete käsitlemine ja “ei”-de ümberraamimine
Suhete hoidmine ja järelteenindus
Rollimängud ja individuaalne tagasiside
Müügipsühholoogia (DiSC Sales)
Müügitulemus ei sõltu ainult sellest, mida sa ütled – vaid kuidas sa kliendiga suhestud. DiSC Sales lähenemine aitab müüjal mõista nii enda kui ka kliendi käitumisstiili ning kohandada suhtlust vastavalt.
Müügiisiksuse kaardistamine – osalejad saavad teada, milline on nende loomulik müügikäitumine
Klienditüüpide eristamine – kuidas märgata, milline on kliendi suhtlus- ja otsustusstiil
Kohandatud müügisuhtlus – kuidas luua usaldust, ennetada konflikte ja kõnetada iga klienti tema „keeles“
Praktilised situatsiooniharjutused – läbi rollimängude harjutame, kuidas müüa eritüüpi klientidele
Tulemuslikkuse kasv läbi parema suhestumise – kui müüja oskab paremini kuulata, peegeldada ja kohaneda, kasvab ka tehingute arv
3. Müügisüsteemi terviklik arendus
Kui probleem ei ole ainult „oskustes“, siis vaatame koos otsa süsteemile, mille sees müük toimub. Sageli vajab tuge ka struktuur ja fookus.
Me aitame luua ja arendada:
Müügistrateegia – kellele, mida ja kuidas me tegelikult müüme
Müügiorganisatsiooni struktuuri – tiimid ja juhtimine
Rollide kirjelduse ja vastutuse jaotuse – kes teeb mida ja mille eest vastutab
Eesmärkide seadmise – eesmärkide seostamine ettevõtte strateegiaga
Müügiprotsessi – iga samm kliendi teekonnal, läbimõeldult ja järjepidevalt
Müügitööriistade analüüsi – kas tööriistad toetavad või takistavad tulemust
Tulemuste mõõtmise ja aruandluse süsteemi – andmepõhine juhtimine
Toetava motivatsioonisüsteemi – tulemuspõhine, õiglane ja läbipaistev
Kellele see on?
Ettevõtted, kes tahavad viia oma müügitulemused järgmisele tasemele
Müügimeeskonnad, kes vajavad käitumuslikku muutust, mitte lihtsalt uut PowerPointi
Juhid, kes soovivad süsteemset, mõõdetavat ja jätkusuutlikku arengut
Kuidas see välja näeb?
Kestus: vastavalt kokkulepitud vajadusele, alates mõnetunnisest töötoast kuni mitmekuulise arengutsüklini
Formaat: kohapeal või virtuaalselt
Tulemus: reaalsed muutused suhtumises, oskustes ja tulemustes