Skip to main content

Mitte veel üks müügikoolitus…

Me ei õpeta, kuidas rohkem rääkida.

Me õpetame, kuidas paremini kuulata, märgata ja kohaneda.

Müük pole skript ega sund. Müük on oskus luua usaldust, mõista inimeste tegelikke vajadusi ja pakkuda tähenduslikku väärtust.

Meie lähenemine on mõeldud nendele tiimidele ja juhtidele, kes tahavad müüki teha targemalt ja tulemuslikumalt kui senini seda on tehtud.

Mida me teeme?

  1. Müügimeeskondade arendamine

Me ei tule koolitama „üldiseid müügitehnikaid“. Me töötame praktiliselt – harjutame, analüüsime, muudame käitumist.

  • Eeltöö ja kliendi kaardistamine
  • Kliendivajaduste mõistmine (mitte eeldamine)
  • Müügiesitlus ja lahenduse sidumine tegeliku valuga
  • Vastuväidete käsitlemine ja “ei”-de ümberraamimine
  • Suhete hoidmine ja järelteenindus
  • Rollimängud ja individuaalne tagasiside

  1. Müügipsühholoogia (DiSC Sales)

Müügitulemus ei sõltu ainult sellest, mida sa ütled – vaid kuidas sa kliendiga suhestud. DiSC Sales lähenemine aitab müüjal mõista nii enda kui ka kliendi käitumisstiili ning kohandada suhtlust vastavalt.

  • Müügiisiksuse kaardistamine – osalejad saavad teada, milline on nende loomulik müügikäitumine
  • Klienditüüpide eristamine – kuidas märgata, milline on kliendi suhtlus- ja otsustusstiil
  • Kohandatud müügisuhtlus – kuidas luua usaldust, ennetada konflikte ja kõnetada iga klienti tema „keeles“
  • Praktilised situatsiooniharjutused – läbi rollimängude harjutame, kuidas müüa eritüüpi klientidele
  • Tulemuslikkuse kasv läbi parema suhestumise – kui müüja oskab paremini kuulata, peegeldada ja kohaneda, kasvab ka tehingute arv

3. Müügisüsteemi terviklik arendus

Kui probleem ei ole ainult „oskustes“, siis vaatame koos otsa süsteemile, mille sees müük toimub. Sageli vajab tuge ka struktuur ja fookus.

Me aitame luua ja arendada:

  • Müügistrateegia – kellele, mida ja kuidas me tegelikult müüme
  • Müügiorganisatsiooni struktuuri – tiimid ja juhtimine
  • Rollide kirjelduse ja vastutuse jaotuse – kes teeb mida ja mille eest vastutab
  • Eesmärkide seadmise – eesmärkide seostamine ettevõtte strateegiaga
  • Müügiprotsessi – iga samm kliendi teekonnal, läbimõeldult ja järjepidevalt
  • Müügitööriistade analüüsi – kas tööriistad toetavad või takistavad tulemust
  • Tulemuste mõõtmise ja aruandluse süsteemi – andmepõhine juhtimine
  • Toetava motivatsioonisüsteemi – tulemuspõhine, õiglane ja läbipaistev

Kellele see on?

  • Ettevõtted, kes tahavad viia oma müügitulemused järgmisele tasemele
  • Müügimeeskonnad, kes vajavad käitumuslikku muutust, mitte lihtsalt uut PowerPointi
  • Juhid, kes soovivad süsteemset, mõõdetavat ja jätkusuutlikku arengut

Kuidas see välja näeb?

Kestus: vastavalt kokkulepitud vajadusele, alates mõnetunnisest töötoast kuni mitmekuulise arengutsüklini

Formaat: kohapeal või virtuaalselt

Tulemus: reaalsed muutused suhtumises, oskustes ja tulemustes

Kliendi edulugu

Üks mõte lõpetuseks

Me ei usu standardpaketidesse.

Kui inimesed ei mäleta koolituse lõpus, mida nad õppisid – või ei rakenda seda – siis see ei olnud koolitus, vaid loeng.

Meie töö lõppeb siis, kui muutus on toimunud – mitte siis, kui PowerPoint läbi saab.

Teie e-mail
Field is required!
Field is required!
Teie telefon
Field is required!
Field is required!
Tekst
Field is required!
Field is required!
KAS SAAME SIND AIDATA?